BEDAH SIASAT !

ASSALAMUALAIKUM..

Okay nak tahu ape tu bedah siasat? Hahah bukak kamus carilah --> :) CHILL

Heheh act tadi aku ade kelas sp [SAINS PERTANIAN] Haa ape? School korang tade? Hahah memang lah, tak semua school ade :)

Okay nak cite sikit. Tadi kitorang students 5SP buat amali. Buat ape? BEDAH AYAM (!) Hahah scary kan. For those under 18, jangan lakukan aksi ini dirumah hahah. Ayam tu dah mati oke, bukan kitorang yang sembelih. Baru nak letak pisau kat leher, aku dah pengsan dulu hahah.

Ayam tu dah suci tanpa bulu so senang lah sikit heheh. Tapi memang bebau, serious aku nak muntah. Mesti korang kate aku gedik kan, aku bukan nak mengade-ngade. Tapi tulah hakikatnye. Setakat cuci ayam tok masak, aku oke lah. Buat bedah-bedah ny, sorry -.-

Act, amali ny tujuannye untuk keluarkan segala usus kat dalam badan ayam tu. Adelah belajar pasal tu so that why kene buat. Huh --' Geng aku SIZES. Ape tu? SusilawatiIzatiZainubaElyaShafikah memang berhati-hati betul hahah. Sebab ape? Tanak bagi usus-usus tu terpotong. Cuak -.-'

Konklusi, MEMANG BEST SANGAT-SANGAT..

P/S: Thanks a lot SIZES..


Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment