HAPPY ENDING 2 !


Episod 2 :)
Sesiapa yang baru mengikuti. Sila click anak panah kat bawah tu eh? hehe thanks :)

Okay lepas kitorang ade feel each other hahah ceh --' tak boleh jalan ayat kau weyh hikhik. Skipskip,kitorang setat texting. Aww suke weyh  ♥ hahah. Tak bape lame lepas tuh,dia marah kat aku coz aku tipu dia hoho -__- I'm so sorry about the stupid things. Er ape bende yang aku tipu? Hm dia ingat aku yang text dia but membe aku yang text hoho. Kesian dia,sorry sayang.

Satu tahun berlalu. That's means aku dah masuk Form2 hoyeah! Tahun ny tahun paling syok lah sebab kitorang budak budak Form2 jadi senior sesi petang hahah. Sesi petang jelah kan kan? Hikhik *poyos je lebih :)

Pada tarikh 3hb februari 2008 adelah tarikh keramat buat aku dan dia. Ehem ehem Iloveyou  ♥ ! Tapi sebelum tuh,aku tatau pon yang dia nak couple gn aku hahah. Tibe-tibe ade membe aku ny,name dia haziq. Haa nak tahu ape bende? Haziq ny lah dia cakap kat aku kat belakang kelas dekat gn tong sampah hahah. Tuh pon nak mention hoho. Eh mesti,tempat kejadian tuh hahah. Kan aku dah merapu hikhik. Skipskip.
Haziq ny cakap kat aku.

haziq: Weyh hari sabtu ny ade rombongan meminang. Dia bawak satu bas hahah.
aku: *dengan muke blur~ Hah! Ape bende? Tak paham --'
haziq: Heheh kau tunggu jelah :)

Okay dengan muke tak bersalahnye. Aku mengiyakan aje bende yang aku sendiri tak paham hahah.  


bersambung..

Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment