22:55 !


HeyHey, salam blogger :) hee hari ni nak post pasal seseorang yang aku sayangg sangat ^, Dia ni ade janji dengan aku 'dulu'. Dia janji ape? Hik ^, dia janji nak nyanyi untuk aku haha. Okay act bende tu aku dah lupe, tapi hari rabu hari tu dia pergi tunjuk lagu yang aku suruh dia nyanyi tu hee. Memang kene lah kau kan haha. Hamek kau ! Then, dia tanak nyanyi time tu sebab dia tak ingat lirik. Ni kalau masuk JANGAN LUPA LIRIK komfem kalah haha. Then dia kate malan nanti dia nyanyikan. Kfinee --' malam nanti aku tuntut haha.

So malam tu aku tengah buat homework mathematics ♥ hee. Dia kate dia pon nak buat. Okay kitorang pon buat lah homework dulu -, Then, lame gile lah dia buat keje. Buat keje ke cari keje? haha sampaikan aku boleh tertidur, bayangkan... dalam pukul 10 dia ade call tapi aku tak dengar hee maklum lah tidur mati hik ^, Tapi yang peliknye, dia send text aku dengar--' <bangangkan>  Okay then dia call balik, and NYANYI ! Lagu ape? hik ^, lagu blog aku sekarang ni MY HEART WILL GO ON 


Huny, thanks a lot dear :) Without you my life were empty. And you'll be my number ONE and always ONE in my depth of my heart

Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment