MOVE ON !


Salam blogger :) Hee hari nak cerita sikit pasal cinta . Bukan nak cakap aku ni orang yang paling tahu pasal cinta. Eh tak  ^, cuma nak kongsi pengalaman. Okay, dulu aku memang bute gile tahap dewa pasal cinta. Mungkin sebab masih kecil kan, so nak buat ape fikir bende tu hee. Sekarang pon, tak sepatutnye aku fikir pasal ni. Sebab aku baru 17 dan terlalu muda untuk faham akan cinta. Semua orang akan beranggapan aku ni 'gatal' tapi jika korang pernah muda dulu. Korang mesti faham perasaan anak-anak muda zaman sekarang :) Tapi tak semua mereka akan leka dan alpa dengan cinta. Mereka juga akan belajar bagaimana nak stabilkan antara pelajaran dan juga kehidupan. Aku tak cakap yang aku pakar dalam duniawi tapi itulah hakikatnye. Seseorang akan payah untuk fokus dalam pelajaran jika kehidupannya tengah membara <okay perli diri sendiri>  hee normal lah kan ^, So sekarang ni hidup aku dah normal sebab pelajaran dan kehidupan dah stabil. Thanks God :) Tapi apa-apa pun, aku masih cinta kan dia dan InsyaAllah harap sangat akan berkekalan. Amin..

asha azzy

Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment