Pape jelah korang -,



salam blogger :) okay ni credit untuk kawan aku. siapa? malas lah nak mention, nanti 'kawan-kawan' dia marah kat aku pulak kan-, haih. kay aku bukan nak cakap ape sebab aku tak tahu sangat cerita sebenarkan so tak nak lah lebih-lebih. tapi tak patut lah kau buat dia macam tu. sampai tulis status macam tu. kesian kud, kawan kau kan? haih -.- ape lah kau ni weyh ! agak-agak lah, kau dah buat salah jangan nak marah-marah dia. cakap elok-elok tak boleh ke? teruk lah kau ni. dari first aku kenal kau, sampai sekarang tak berubah. mungkin aku berubah dari okay kepade buruk, tapi aku tak ade lah nak buat kawan aku yang aku bawak kulu-kilir, pergi sane-sini dengan dia macam tu. berhati perutlah sikit. kau tak kesian ke kat dia? untunglah kau ade kawan baru, kawan lame kau campak cmtu je. jagelah hati dia sikit, dia boleh jage hati kau tapi kenpae kau susah nak jage hati dia? whattheF !

Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment