SABTU !

ASSALAMUALAIKUM..

Okay hari ni nak cite sikit. Tadi ade kelas tambahan for form3 dan form5. Hmm, act tade lah best sangat hari ni coz macam-2 jadi. But the ending, boleh lah happy jugak --> Thanks huny and fieka. First, memang geram sangat sebab gerak lambat coz ade hal sikit. So terpakse lah kilang kabut choy ! Memang letih gile. Sampai area sekolah, kene jalan kaki nak masuk. Hadoih -.- jauh duh. Penat lagi. Okay masuk sekolah memang berpeluh. Ape lagi duduk lah bawah kipas. Time tu, sape yang cari pasal gn aku. Comferm kene. Nape? Sebab aku penat panas marah geram. Faham-faham jelah kan -.-'

Then, mood aku dah okay sikit. Time nak rehat, huny aku suroh makan. Aku pon hmm kan je. Then tibe-tibe dia macam marah. Okay finee -.-' Minyak aku pon naik balik then.... [huny, i'm so sorry about that, sorry -.-'] After berape minit lepas tu, huny aku pon datang. Okay, aku kene elok-elok balik dengan dia coz aku memang benci tahap babeng kalau gaduh dengan dia. He make me breathless.

Then, alhamdulillah dah okay :) Tapi tak okay bagi --> CHEA. Sebab ape? Sebab boy dia lepak dengan perempuan lain. Whatthe? Act aku dengan --> IEMA dah nampak, but kitorang tak sampai hati nak cakap kat kau sayong :( But akhirnya, kau nampak sendiri kan. I'm so sorry sayong :( Then, memang jelas kat muke kau, yang kau jeles and sedih. Aku tahu ape yang kau rase time tu :/

After that masuk kelas, belajar agame. Kringggg ! Hoyeah balik ! Ape lagi, laju lah masing-masing kan hehe :) Aku dengan --> HUNY, FIEKA gi JCom nak print design baju and lepak sekali kat KFC sebab nak bincang segale bagai. Hehe dah borak, dah makan, dah minum. Ape lagi, chiaow lah kan, takkan nak tidur pulak kat situ :) Then gerak, sampai rumah. Hoh penat !



Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment