Nothing--'



Kenapa dengan AshaMonique? Kenapa dengan dia? Haih-.- aku sendiri pun tak tahu kenapa. Tapi aku tulis semua ni bukan mintak simpati korang. Eh kesian dengan dia ni ;') TAK ! Bukan itu yang aku nak. Aku cuma nak seseorang yang sanggup dengar cerita aku tanpa jemu. Kalau betul ada orang yang macam tu di sisi aku, Ya Allah, aku bersyukur sangat-sangat. Terima kasih lah kepada yang sanggup buat macam tu untuk aku ;') Aku berubah? Ya, aku berubah. Sama ada kau orang semua perasan ataupun tak. Tapi aku berubah. Aku berubah daripada yang suka senyum kepada yang suke termenung. Aku suka buat benda tu sekarang. It fun and better than smile ;') Aku tak tahu nak cakap macam mana, apa masalah aku, siapa yang buat aku macam ni, sebab aku sendiri pun tak tahu kenapa. Silly me-.- Aku selalu cakap kat orang. Kau kuat aku tahu tu, kau boleh hadapi. Tapi aku? Ntah, aku sendiri pun tak boleh nak buat apa yang aku cakap kat orang. Yang aku tahu, menangis menangis menangis. Itu je. Tanpa jemu ;') Sekarang pun aku tengah menangis ;') Ya aku menangis. Mungkin aku perlu masa untuk bersendirian. Perhaps. Tapi aku tak boleh hidup sorang-sorang. Aku cuma tak boleh. I cant get it? So aku nak kau faham aku, tu je aku mintak. Tak banyak sikit je. Faham aku please? Im begging you. Sekarang, senyum aku tak seihklas dulu. It fake ! Gelak aku tak seihlas dulu. It fake ! Mungkin ini ujian untuk aku, so aku kene hadapi jugak. Ya harus !

Sorry kalau aku melalut, aku down down down ;')

Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment