Semoga cepat sembuh ;')


Ini Izzat Amin. Dia telah mengalami satu kemalangan yang aku sendiri tak tahu macam mana boleh jadi. Wallahualam. Yang aku tahu, dia kemalangan depan rumah nenek aku. Kat situ memang selalu orang kemalangan. Memang tak dinafikan. Dengar cerita orang dan saudara dia IeyaFlint. Izzat boleh dikatakan teruk. Baca ni. Wallahualam.


tekan untuk tumbesaran

Izzat, aku harap kau cepat sembuh tau. Sorry sangat-sangat. Aku tak boleh nak lawat kau sedangakan aku nak sangat tengok kau. Aku takde kenderaan lah nak pergi. Kalau ada, adalah aku kat sana. And lagi satu, hospital kau jauh sangat. Kalau Sg. Buloh insyaAllah aku boleh. Izzat, aku mintak maaf tau.

Yaya, bawak kan bersabar tau. Aku tahu kau mesti tengah tak senang hatikan? Aku tahu, aku pernah rasa. So banyak-banyak kan lah sedekahkan doa untuk dia. Al-Fatihah..

Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment