Aku tak kan berhenti ;')


Ya, aku tak kan berhenti. Tak kan berhenti cerita pasal kau. Aku janji. Kalau aku tak post pasal kau, kau jangan risau. Esok masih ada. Ya, aku tak kan berhenti ;') Aku dah tak ada siapa-siapa sekarang. Cuma kawan yang selalu ada tak kira macam mana sekali perangai aku. Thank a lot ;') Tapi itu tak cukup. Hidup aku tak kan lengkap tanpa kau. Tak kan lengkap. Kau nak tahu, kau lah penyeri hidup aku. Kau lah semangat aku. Walaupun kadang-kadang kita bergaduh hanya tuhan yang tahu. Tapi aku tak kesah. Sebab semua tu dah tertulis untuk aku. Ya aku harus hadapi. Tapi aku nak kau. Aku nak kau ada untuk aku. Selalu. Aku tak mintak lebih. Aku sayang kau. Sayang kau sangat-sangat. Engkau pun tak kan dapat bayang besar mana sayang aku dekat kau. Serious, kau tak kan dapat bayang. Jadi tolong, jangan macam ni lagi. Kalau kau nak aku mengaku salah. Aku buat. Aku mengaku aku salah. Untuk kau, takpa ;') Aku rela. Tapi jangan macam ni. Kau buat hidup aku tak keruan. Kau buat hidup aku hambar. Kau buat hidup aku serba salah. Ya kau buat hidup aku kucar kacir. Jadi aku mohon, jangan macam ni. Ni bukan kau. Kau tak macam ni ;') Lagi sekali, aku salah. Dah aku dah mengaku. Please im begging you ? Aku tahu ego aku tinggi, tinggi sangat. Tapi ni bukan kau. Kau selalu boleh tangani ego aku. Kau selalu boleh tangani baran aku. Tapi sekarang, ni bukan kau. Aku nak kau yang dulu. Ya Mohd Azizul Hairee yang dulu. Please ? Aku harap, malam ni aku akan tidur dan apabila bangun. Aku harap ini semua hanya mimpi ;')


Aku tak kan berhenti tunggu kau ;') 

Smile Make Me Happy

2 Makcik sedang gossip:

jiha said...

i know it's hard for you . you know i'm always with u . mama paham daughter taww . don't worry about mama okay . mama love you so much . muahh . anyway mama next year maybe move to terengganu . i'm sorry sayangg :'( soryy sangatt . by the way bff dunia akhirat sampai bila2 . loveyoumorethanwords

asha said...

Oh no ! Why mama? please dont leave me here ;'( I need you.

Post a Comment