Okay semua orang tahu, budak-budak sekolah dah kembali melakukan jadual seperti selalu. Bangun pagi awal-awal, mandi, bersiap, gerak pergi sekolah. Ya, itulah rutin aku setiap 5hari seminggu. Tapi memandangkan aku budak SPM, terpaksalah sekolah selama 6hari seminggu. K memang malas, tak dinafikan tapi takpa lah berkorban -.- Sebelum cuti ada mid-year examination kan kan? Haa ni nak habaq ni. Aku ada gagal ;'( Sedih gilaak lah kan hoho. Tapi aku gagal ada reason. Nak tengok Result aku? Aku tak pandai macam korang pun dan aku bukan budak Science macam kawan-kawan aku ;') K takpa, dorang makan nasi jugak kahkah ;)



K tak payah nak tunjuk besar-besar. Cukuplah size small hee. K result aku cukup-cukup makan sebab aku bukan ulat buku. Aku hanya budak yang rebus buku-buku then minum. Haa hebatkan aku. K korang kena tipu. Aku ada gagal sebab time exam matematik aku sakit so kena balik. Then hari khamis jadual aku free, then En. Ridhuan suruh aku ambil paper tanpa prepare apa-apa. Tak terfikir pon dia akan paksa aku ambil hari tu. So terpaksalah ambil jugak. Hasil dia memang teruk, tak payah lah korang tahu ;')


Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment