Someday

Aku harap semua yang aku lalui sekarang berhenti atau berjalan dengan laju.
Ya, itu yang aku mahu. Sebab..
Sebab aku tak sanggup kehilangan kau.
Ya, aku hanya ingin kau.
Bukan yang lain.

Tapi aku tak tahu semua itu boleh terjadi ataupun tak...
Kerana bukan aku yang menentukan semua.
Hanya Dia yang berkuasa.
Ya hanya Dia


Lepas ni, mungkin aku akan jauh dari kau.
Ataupun kau yang akan jauh dari aku.
Siapa tahu?
Tapi yang pasti kita akan berjauhan.

Yang berlainannya hanya masa.
Adakah panjang atau pendek.
Itu yang membezakan situasi akan datang.

Jujur, aku tak sanggup.
Aku tak sanggup kehilangan kau.
Sebab aku tak boleh bernafas seperti normal bila memikirkan kau.
Ya, aku betul-betul jujur.

Aku tak akan sanggup melepaskan kau.
Apatah lagi melihat kau bersama orang lain.
Hancur, lebur hati aku.
Ya, sekali lagi aku betul-betul jujur.

Aku harap kau mengerti hati aku.
Itu saja yang aku minta.
Aku tak mahu kehilangan kau mahupun melepaskan kau.
Aku mahu kau jadi milik aku selamanya.
Ya, selama-lamanya.
InsyaAllah...


Sayang, please? Jangan pergi jauh ;')

Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment