No title-.-

Semalam ada larian satu murid satu sukan.
Ya, memang seronok.
Sungguh bersemangat sampai kawan-kawan yang lain tertinggal dekat belakang.
Sorry kauorang hik.

Orang kata kalau kita seronok sangat nanti kita menangis.
Hmm, aku menangis.
Pasal apa? Mungkin salah aku.
Sorry sayang ;')

Aku nak larikan diri.
Tapi aku sayang dia.
Sayang sampai mati.
Aku tak tipu, kau tahu apa?

Tapi, alhamdulillah cuma sekejap.
Aku tak nak gaduh dengan dia lama-lama.
Tak nak okay sayang?

Hari ni, aku pergi rumah saudara aku dekat Bangi.
Alang-alang dah sampai Bangi, pergi lah Nilai.
Sumpah penat -.-
Siapa pergi Nilai tak penat, dia tak normal.
Hahah joking o.O

Tahun ni, set baju raya warna Biru
Warna aku dengan dia
Hope tak ada perubahan.
Hik suka. Okay gedik, i'm sorry i'm sorry i'm sorry.

Okay aku penat, kbyee I love chuuu !


Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment