-> Belum sudah.

Assalamualaikum,

Hari ni hari Jumaat. Hari last sekolah. Kononnya last, habis raya terus trial. Yeah, suka sangat! K biar situ. Tadi aku sakit lagi. Hadoih, aku ni asyik susahkan kau orang je kan kan? Sorry dah susah kan semua, I'm sorry :'>

Tadi lepas baca Yassin dekat Dewan Suluh Bakti, ada sesi salam bermaaf-maafan. Oh God, aku paling tak suka. Sebab nanti aku menangis. Sorry aku cengeng. Masa tengok kau orang beratur sampai 3 batu, k aku tipu. Aku ada pandang kau. Aku tak tahu nak buat apa.

Lagi sekali aku pandang tempat yang sama kau berdiri, kau dah takda. Aku harap sangat nak minta maaf dengan kau depan-depan. Tapi aku bukan seorang yang kuat. Dari luaran, aku boleh cakap apa saje. Tapi hakikatnya, aku tak kuat.

Sampai depan pintu kelas, Atiqah, Fakirah dah peluk-peluk aku. Ya Allah, aku betul-betul lemah. Aku menangis untuk kali kedua. Sudah-sudah lah tu Pieka =.=

Tepat jam pukul 12.25. Semua dah packing nak balik. And, buat penutup hari Jumaat. Salam-salam. Aku tak kuat, tapi ada orang yang kuatkan aku. Terima kasih Ieja. Akhirnya aku elok jugak dengan kau. Setelah sekian lama, entah, aku pun tak tahu berapa lama. Sadis -__-

Aku peluk kau, aku nangis dekat kau. Ya Allah, serious aku rindu kau. Sangat-sangat. Tak terkata aku masa tu. Terima kasih sebab dah maafkan aku. Terima kasih.

Tapi tu semua belum cukup. Aku masih ada 2 orang nak minta maaf. Sorry, aku tak kuat nak minta maaf dengan kau. Mungkin aku akan text kau. Harap kau tak tukar nombor. Aku rindu kau, jujur =.=


Sorry, kad raya tak ada. Hihi

Minta maaf kalau ada terkasar bahasa. Terkutuk mana-mana. Mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. Selamat Hari Raya

Bie, sorry tak minta maaf lagi dengan kamu. Nanti pagi raya datang ye ye? Hihi



Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment