Entah lah -,-

Sekarang ni aku tak ada feel nak post pasal Happy Ending tu. K sorry.


Sekarang aku dah besar. Tapi cukup besar ke? Entah -,- Yang pasti aku boleh terima semua kemungkinan yang akan datang. Dengan izin Dia, insyaAllah. Fikiran aku tak tentu. Bercelaru. Tapi entah. Aku pun tak tahu apa yang aku fikirkan. Biarlah.

Trial SPM dah nak dekat. Aku dah siap? Entah -,- Aku sendiri tak tahu. Kbyee. Sekarang badan aku, tangan aku, kaki aku, otak aku semua penat. Nak fikir itu ini. Kenapa? Entah, aku pun tak tahu. Biarlah. Sekarang bulan Ramdhan, bulan yang mulia. Aku? Masih orang yang sama. Astaghfirullah.

Pejam celik pejam celik, tinggal berapa hari lagi nak SPM. Aku tak suka nak buat kira-kira pasal SPM. Aku takut, jujur. Aku bukan budak yang congak boleh dapat jawapan. Aku budak biasa. Tapi dalam diri penuh malas. Entah apa nak jadi dengan aku. Entah lah -,-



Aku tahu korang semua ada untuk aku. Yess, thanks for that. Aku sayang korang sampai aku hembus nafas yang terakhir. Aku janji. Macam tu juga untuk Bie :')

THANK YOU SO MUCH !

Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment