IPTA

Orang dah sampai gunung Everest, aku still kat Batang Kali. Okay jangan percaya. Sekarang ni bebeh aku memang dah berabuk. Sorry sayang emuahmuah :-* Now, aku tanam anggur. Yeah man ! Walaupun aku kaya sebab tanam anggur tapi poket aku still kosong-,- Ade RM7 je sekarang ni. Gara-gara beli sesuatu. Takpe lah, berbaloi hihi


Tadi aku pergi ambil no pin dekat BSN padahal semua orang dah lama ambil. Okay aku slow. Aku tahu hehew. Dah isi tiba-tiba. Sila isikan nama PARLIMEN anda. Hulu Selangor tak ada. Hulu sangat ke tempat aku? haha. Terpaksa lah tangguh nak isi. Problem punye pasal. Ini lah masalah kalau semua benda nak buat gune online. Kan dah susah.


Anak buah aku buat muka gangster. Bajet abang long. Kau ada?




Smile Make Me Happy

1 Makcik sedang gossip:

Misz Chocolate said...

budak yg aku gendong taahun lepas tu ke ?

Post a Comment