KUANG-KUANG !

hari neyh aku tak pergi sch, tahu sebab ape ? sebab aku bangun late. haha. pukul 7.00 mom aku kejutkan. minat lahh pulak nak siap cepat-cepatkan. haha. so aku pon sambung lahh tido balik. then mom aku cakap :

mom : kakak ! bangun pergi sekolah !
aku : dah pukul berape neyh? mane sempat.
mom : banyak lahh tak sempat. pergi jeh mandi.
aku : baju semua tak gosok lagi lahh. tayah gy lah eh ? tau-tau ;)

dengan muke ngantok nye aku pon tido jelah. dengan mom aku yg tengah membebel tu, masuk telinga kanan keluar telinga kiri. haha. teruk lahh aku neyh. malas lahh nak gy dah lambat bebeno =.=" agypon, aku neyh bukan nye sihad sangat pon. demam yg tak pernah nak berhenti. oh gosh ! sub science pon aku dah tinggalkan semalam gara-gara demam tu lahh. adeh ! tapi yg pasti esok kene jugak pergi sch coz ade kelas tambahan sub B.Inggeris && Perdagangan. alamat bosan lahh ak belajar perd. uwaaa mengantuk kod. then-then, kene balik late sikit coz teacher aku suro decorate kelas. sumpah malas. disebabkan aku ketua keceriaan, terpaksa lahh ikotkan. haish ! okelah, cukup sampai sini aku merapu. bubye, LOVEMYHUNYLOVER



Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment