MISS YOU LIKE CRAZY !

oke, aku miss sape ? of coz lahh my bestie. ahaks~ suka tahu ! oke, meyh sini aku introduce one by one ;

1. nurul syahirah
    oke, dia neyh sayang aku. aww ! haha, n she is my bestie ever ! dia akan ade bile-bile mase untuk aku. even aku senang or susah. tak macam korang. haha*kiding* aku suke kawan gn dia coz sumpa dia memang baik. korang ade, tade kan ? haha. she such a sweet girl if korang nak tahu. if tak nak, kesah pulak aku ? haha

2. afika
    oke, neyh gendut aku. nape gendut ? sebab dia gendut lahh. haha. dia neyh comel bile senyum, bukan nye nak cakap dia tak comel kalau tak senyum. eh, tadelaa dut. hee. just dia nampak lebih comel daripada biase if diaa senyum. diaa sensetive orangye. so, watch your words ! then, diaa neyh kaki novel. haha. 1 hari pon dia boleh habiskan. hebat tak ? kan kan ? aku tabek SPRINGG kat kau dut. hee.

3. nor shahirah
     oke jangan terkeliru dengan name oke ? hee. orang yang berbeza tahu ? oke, diaa neyh tinggi orangnye. memang lahh, sebab aku pon tak kurang short jugak. haha. suke korang eh ? hee, btw aku tak kesah pon. KECIL-KECIL CILI API. ngee. aku gn diaa memang tak boleh jumpe. if jumpe mesti gadoh punye lahh. haha. kan mok ? tapi bukan gadoh serius pon. hee. just gadoh-gadoh sayang je. wahh ! haha.

4. shaiy
    oke, if korang nak tahu. aku tak pernah kenal diaa. tapi tu dulu oke, dulu. sebab diaa budak baru kat sch aku. hee. diaa sweet. i like you smile sayang. oke first memang susah nak rapat gn diaa coz diaa neyh pemalu. not like me. haha. tapi bile dah rapat. oh gosh ! we're same ! haha. perangai kitorang boleh tahan same lahh. tapi tak lah same sangat. *macam K jeh ayat aku? so, do i care. haha*
 
5. azimah
    ney iema, tapi aku suke panggil dia im. coz dah terbiase panggil kakak ipar aku im. haha. sukasuki aku lahh, kan kan ? hm, dia neyh sidale aku. ape tu ? sedare lahh. adeh ! dia pon macam shaiy. perangai same cm aku. wahh ! dia neyh suke gelak. well, laughter is our medecine. dia sweet tahu. Ilikeyou. ahaks~



p/s: aku sayang korang sampai bile-bile tahu ? mwahh !

Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment