26 MARCH 2011 !

Okay, Gambar ni tak ade kene mengene pon hahah. Just suke gambar ni, jangan marah --> :)

26 March 2011. Itu tarikh hari jadi mummy superb aku Hoyeah (!) That means NOOOOOO :( Hoh ! Serious tak tahu nak buat ape bile dapat tahu. Serious tak tahu. Any idea? Eh tak payah lah, dah lepas pon hahah. Jangan marah --> :) *eh,aku suke buat anak panah lah sekarang.skatilah hahah.

Okay, malam tu superb aku dapat free call Yahoo (!) *suke tau. Hahah gayut punye gayut punye gayut. Superb aku teringat yang aku cakap nak wish mummy dia pagi tadi. Oh no -..-' Ape nak buat ni? Alamak (!) Okay rilex, maintain cool hahah. Poyos sudaa :)

First, memang nak wish but text jelah eh. Hahah tak berani nak call duh hoho --' Tapi tersangkut sebab nak panggil ape kat mummy dia? Superb aku panggil mummy dia IBU *suke panggil ibu ahaks. Skipskip, kan dah melalaut hoho --' Sorry.

Then then, dah taip ny. Err... tak jadilah. Delete balik hahah. Nasib baik tak send lagi hikhik. Tapi yang tak puas hatinye, superb aku memang suke wat aku geram tau hahah *but i still loved you. Dia cabar aku text betul-betul. Okay aku pantang dicabar. Finee --'

Tanpa mempedulikan omongannya *wah,indon mari hahah. Taip taip taip && taip. Yes (!) Send --> Hahahahahahah act cuak tahap gilebabeng --' Still control cool hikhik.

After bape minit, Tibe-tibe dengar bunyi yang aku tak pernah dengar. OhMyGucci (!) Ade message. NOOO again hahah. Cube teka sape yang text? Haa, cepat-cepat. Tettt (!) Mase dah tamat hahah. Of course lah mummy superb aku hikhik.

Okay cuak + kecut perut = semua adelah hahah. Serious duh, tak tahu nak reply ape. Arhh tibai jelah ape-ape hikhik *sempoi >< Text text text && text. Fuh --" akhirnye settle jugak. Berpeluh tengah-tengah malam hahah. Cuak punye pasal kan, hamek kau (!)

Aku wish biase-biase je :) Akhirnye, Aku berjaya panggil mummy dia IBU. Hahah dah lame nak try panggil but? Sape pulak aku ni nak panggil dia ibu kan hehe. Ape-ape pon, Everything is done. Yeah (!) Clab your hands hahah.

THANKS..

Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment