CHANGE !


ASSALAMUALAIKUM..

Wah (!) Baik aku kali ni. Eceh --' Haa ape lagi? Jawab lah salam aku tu --' Ape daaa :)

Heheh act, aku suke letak phot yang tade kene mengena hahah. Maaflah ea? ^__^ Okay, CHANGE? Ape tu? Barubah lah hahah. Sengalkan aku ni? Hope tahanlah dengan perangai aku yang gile-gile ni hikhik.

Skipskip, back to the topic. Change itu berubah. So ape kene barubah dengan aku. Stay duduk kat situ dan bace --> :)

Things that have to CHANGES..
  • dari bising + kecoh --> pendiam sikit* sikit lah hahah.
  • Dari yang suke main-main --> Study smart not study hard :)
  • Dari suke texting sampai pagi --> Tidur paling awal pukul 10, paling lewat pukul 12.
  • Dari dulu yang suke buat bodoh if ade homework --> Salin dalam buku corekconteng if ade homework.
  • Dari yang free hair --> BERTUDUNG ♥
P/S : Hope ape yang aku harapkan berubah. Akan tetap berubah :) Amin...

DOAKAN AKU.. THANKS..

Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment