MAKHLUK HIJAU

Okay , hari nie. NO MORE MISS KIND. Kenape? Sebab aku tengah marah gile tahap babeng ! Nak tahu sebab ape? Haa tengok tittle --> MAKHLUK HIJAU dia nie budak baru kelas aku but last year lah. Alah , janji baru lah kan. Mulut dia macam **** lah kan. First, dia marah kat aku sebab aku duduk kat tempat yang dia nak duduk. Act, sch kitorang undang-2 dia dah ketat sangat. All boys must sited infront , and all girls must sited at the back. Okay perempuan tak sedar diri ny dulu duduk depan sekali sebelah gn pintu. Memang patut pon kau duduk situ. Tak layak ganti tempat aku. Fakk ! Then, dia attact 1 tempat nie. Dekat gn meja membe aku --> IEJA. Oh tidak, aku nak duduk dekat dengan dorang. Tak kire. Okay dengan laju, aku pergi lah cop tempat tu. Yes ! Memang dapat :) After that, perempuan tak sedar diri ny pon jeling aku 90darjah. Whatthehell?! Sape cepat dia dapat lah , sape suruh kau tergedek-gedek. Macam comel -.-'

Okay tu cite lain, yang ni pagi-2 dia dah carik pasal. Membe aku --> IEYA masuk lah kelas then dia cakap something kat aku pasal one girl ny. Aku pon borak lah. Dengan tak semena dia jeling lagi. Kali ny 180darjah. Aku pon hangin lah. Aku sound lah dia. Memang panas satu badan dia main makbapak. Aku tak main samsul bahari dia tu. Shit ! Macam ni ke bapak dia ajar anak. Jadi kurang ajar?! Bodoh betul. Then , aku dapat tahu yang dia menangis sebab tak dapt tempat semalam. Whatthe? Kesah pulak aku kau nak nangis ke, nak meraung ke. I DONT CARE ABOUT YOU SHIT !

Tadi, dalam perhimpunan dia datang then berdiri belakang aku. Aku memang alergic lah sikit gn perempuan tak sedar diri tu. Aku pon chiaow lah masuk line kelas 5SC1. Tanak aku duduk gn dia. Buang mase ! Then, sial punye mulut perempuan tak gune tu, dia wat fitnah depan aku. Sial pukimak haram babi lancau kau lah ! Pfffftttt ! Eh sial. Ape yang kau cakap tu, tak betul langsung okay? Kau buat fitnah mati kau jawab lah sendiri. Better aku bunuh kau dari aku buat dosa fitnah orang setan ! Serious aku dah tak tahan gn peranagi kau ! Kau budak baru jangan nak buat palat. Eh , aku boleh cari orang yang Fakk kau lah. Tayah cari jauh-2, dalam kelas aku pon dah berlambak.



weyh, aku tak kesah kalau kau nak jeling aku but cermin diri dulu lah. Layak ke kau nak pandang aku camtu? Kalau kau cantik sangat, aku tak kesah kau nak pandang aku sampai 360darjah pon tak pe. Ini tak? Muke macam harem ,ade hati nak jeling orang. FAKK FAKK FAKK ! credit for liyana samsul !

p/s:Kalu korang tak suke post aku kali ny, tak payah lah bace. 

Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment