OH MY GOOSH !

ASSALAMUALAIKUM..

Ape khabar semua? Hope sihat lah kan heheh. Yang mane tak sihat macam aku ny , pergi lah makan ubat. Telan tu ikot berape doktor suruh okay? Jangan main telan je hahah , alamatnye kang ... -.-'

Okay , semalam superb aku hantarkan balik dari KFC. Before that , dia stop kat kedai ibu dia. Fuh , nasib baik time tu ade adik dia je. Lega... Hahah tapi tak lame lepas tu. Oh my gosh (!) Ibu dia datang , OH NOOOO ! Nak lari boleh? *minat pulak aku nak lari hikhik.

Okay , sebagai menghormati orang tua kan. Aku pon salam lah. Borak punye borak punye borak. Gtg lah. Sebelum tu superb aku cakap nak hantar aku balik dulu kat ibu dia heheh --> Thanks huny ♥ Nak tahu mak dia cakap ape? Tak dapat 5A siap ! Hoh (!) Terkejut weyh , mane nak cari 5A tu? Oh my gosh again -.-'

Ape-ape pun , doakan aku dapat lebih dari 5A okay? Amin...

THANKS..

Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment