Happy Ending #4

 Hee kepada yang pernah bace older post aku pasal happy ending. So ini sambungan dia :) Aku dah lama tak sambung, actually dah terlupa kahkah !


Sunday,

Sabtu tu, dia call aku balik. Nak mintak jawapan tu. Aku pon bagi lah respon yang terbaik haha }ayat lebih.
3 February, aku sah couple dengan dia !

Lepas beberapa bulan, kitorang dah tak serasi. Dia buat hal dia, aku buat hal aku. So aku ambil keputusan nak break -,- Sedih lah jugak. Then aku single, yeah ! Hidup yang membosankan datang balik. Try jugak cari orang lain, tapi malas lah. Nak happy-2 dulu }cehh !

22. July 2008, dia text aku then mintak couple for the second time }haha ! Ntah macam mane tah, aku pon accept dia untuk kali kedua. Hope sangat tak jadi macam first time couple tu -,- Lame lah jugak kitorang couple, sampai bulan 11. Hebat lah time tu hik.

1 hari, jamuan kelas 2 Teknik 3. Hari paling malang, paling sedih, trauma semua ada lah. Kenapa? Malas lah nak mention kat sini }open sangat sorry :) Untuk couple yang kali kedua dan kali kedua aku break. Yessss ! Aku break lagi sekali. Untuk alasan yang sangat kukuh dan totally terpaksa. Serious, aku tak nak pon break masa tu -,- Sorry baby :')

Bersambung..

Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment