Sign Report Card

Tadi ada sign report card. Tapi parents aku tak datang -,- Pagi tadi hujan lebat. Ayah aku yang hantarkan. Yeah ! Dah lama tak pergi sekolah naik kereta }macam batak

Memandangkan parents aku tak datang time sign report card, aku cabut lari sebab malas nak duduk kat kelas lama-2. Bukan ada kawan pung. Semua dah balik. First ieya, then Shaiy, next Ieja. So tinggal aku berdua dengan Superman aku. :)




Pukul 11 aku balik. Padahal tak boleh balik lagi sebenarnya. Tapi aku bukannya budak baik pung }jujur. Aku balik lah awal. Then, balik dengan Superman naik broom broom }bukan terbang eh ;P

Sampai rumah Superman aku merajuk }payah uh nak pujuk, tapi aku lagi payah hik. Pujuk, punye pujuk, punye pujuk. Akhirnya okay jugak }FUHH !


Happy ending akan bersambung nanti, okai? Sekarang tengah malas kihkih. Byee

Smile Make Me Happy

0 Makcik sedang gossip:

Post a Comment